Pogosta vprašanja

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi Pošta Slovenije.

Lahko izdelke prevzem osebno?

Seveda. Označite osebni prevzem in izdelke lahko prevzamete po predhodnem dogovoru v Velenju, Trg Mladosti 2, PC Jaki v dopoldanskem času oz na drugi lokaciji po dogovoru. Ko so izdelki pripravljeni vas kontaktiramo in se dogovorimo za prevzem v Velenju.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran nikkiworld.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Ali lahko naročilo opravim preko telefona?

Stranka lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. +386 40 473 409. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.

Koliko stane strošek dostave?

  • Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov, in sicer:
  • Za naročila do 10€ znaša poštnina 3€.
  • Za naročila od 10€ do vključno 30€ znaša poštnina 3,5€.
  • Za naročila od 30€ do vključno 50€ znaša poštnina 3,9€.
  • Za naročila nad 50€ je poštnina brezplačna.

Kako dolga je čakalna doba?

Ker gre za ročno delo naročeno blago odpošljemo v roku 3-5 delovnih dni po oddanem naročilu, razen v primeru zunanjih dejavnikov, ki bi podaljšali ta rok. Ponudnik si pridržuje pravico, da blago pošlje tudi kasneje, vendar nikoli dalj kot 7 delovnih dni po prejemu naročila. Všteti je potrebno še dostavo Pošte Slovenije, ki v večini primerov traja 1 delovni dan. V kolikor bi izdelke potrebovali zelo hitro nas prosim kontaktirajte in skupaj bomo našli rešitev.

Z izdelkom želim presenetiti posebno osebo. Ali lahko paket pošljete na naslov obdarovanca?

Lahko. Pri naročilu izberite dostavo na drug naslov in vpišite podatke osebe, kamor želite, da pošljemo paket. V opombe napišite, da gre za darilo. Račun v tem primeru prejmete po emailu in ga v paket ne dodamo.

Med izdelki ne najdem takšnega, kot bi si želel/a.

Določene Izdelke v spletni trgovini si lahko do neke mere prilagodite sami, v kolikor je ponujena možnost “oblikuj svoj izdelek”.

Kadar pa imate v mislih čisto svoj, poseben motiv, pa brez obotavljanja napišite email in skupaj bomo ustvarili izdelek, popolnoma prilagojen vašim željam. 

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov in**@ni********.si ali na telefonsko številko +386 40 473 409.